Den vita bilen

På tomten står min gamla golf.
Den har stått där så länge att gräset nästan växt in i den...
Den är avställd och tanken är att min systerdotter skall få den.
Dessvärre ser det mörkt ut med hennes "körkortstagande" och om det inte sker några förändringar inom kort så blir det ingen bil.



Så antingen får vi sälja den, och få igen lite pengar av det jag bränt, eller så får jag väl göra om den till en blomkruka.
Fast helst vill jag ju ha bort den från tomten.
Spara den till kidsen är en tanke även det, men det är väldigt långt tills Emilia blir 16 och får övningsköra. Sen vet jag ju inte heller om hon får för sig att börja med giftpinnar.... då blir hon utan även hon.

Hur som helst - sneglar ut och tittar på den lilla pärlan - det är en grymt bra bil för att vara så gammal.....

Kommentarer
Postat av: Nillo

Läget kommer att bli oförändrat i minst 3 år till,så ta andra alt.

Skolan e prio no 1

2010-08-10 @ 16:30:24
Postat av: Cin

Ja. Skolan är väl alltid prio ett.

2010-08-10 @ 18:18:50
URL: http://lovelybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0