Idiotist!!

Besökte en gammal skröplig dam igår. Skröpligheten är inte så konstig, hon är ju snart 90 bast. Jag anser att när man efter en livstid tvingas ge efter för kroppens förtvining, så är det barnen ska hjälpa till och ta hand om de äldre så långt det går. En självklarhet när vi är där, är att diska upp efter fikat och röja upp lite efter vårt besök, trots att damen själv insisterar på att göra det själv. Hon kan helt enkelt inte diska själv, då hon inte längre ser om det blir rent eller inte. Tar mig Max tio min att röja... Så döm TILL MIN FÖRVÅNING när damen berättar att hennes egna dotter anser att hon INTE ska hjälpa henne med sådant, FÖR HON MÅSTE LÄRA SIG ATT TA HAND OM SIG SJÄLV!!!!!! Hon är för fan snart 90 år!!! Mer idiotisk kan man inte vara.... Men det förvånar mig egentligen inte det minsta med tanke på vem dottern är samt historiken om de grodor som farit runt i skallen och sedan ur munnen på denne. Det gör mig bara arg. Barn SKA ta hand om sina föräldrar!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0