Besök i Väsby

Min tanke var, som så många gånger förr, att jag skulle ta mig ut till skogen för att skåda vad den har att erbjuda i form av svamp och bär i morgon.
Men jag fick andra planer när maken sa att jag skulle åka till Väsby.
Jaha.
Det skulle fixas lite så vi skulle mötas upp där.
Blöööööö....
Men ljust blev det när jag fick ett sms från min kära M som ville komma ut hit och hälsa på ... i morgon.
Jag är ju inte hemma :-( Men jag vet att hon är, och då kan jag åka dit!!
WeeeiiiiiWeeeeiiiii!!

Det är så trist när semestern (för maken) är slut... då är bara helgerna kvar att boka upp saker på, och planeringen tickar på så snabbt fram då.
Födelsedagsfirande, middagar och vips så är man redan inne i september!!
På tisdag är det grillkväll med skolan som "skolstart" och på onsdag drar det igång igen.

Jag undar hur det ska funka nu när de ska få åka taxi på mornarna :-) Vi bor ju alldeles för långt ut för att de ska få haka på rutten för skolbussen ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0