Avklarat

Nu är de förbokade veterinärs besöken avklarade och läkningen har skett fin fint.
En tur och retur till Väsby, fika hos svägerskan som även ställde upp som barnvakt så kidsen slapp haka till veterinären. Fick dock skälla lite på de äldre kidsen som körde pipfasoner när de istället skulle assisterat och framförallt skött sig som den ålder de är i.
Phipi visade sig nämligen på sin värsta sida så jag hoppas verkligen att svägerskan ej blivit avskräckt från mina hulliganer.

Hur som helst.
Såren har läkt bra och vet trodde dessutom att pälsen skulle växa ut igen.
Eftersom hans päls är som den är, så kommer det förhoppnongsvis täcka över de ärr som döljer sig därunder.

Informerade syrran om vad som disk i helgen, och blev raderad som "vän" på FB pga det.
Borde lära mig att vissa inte vill veta och själv bli smidigare på att ljuga och måla upp mig själv som mindervärdig.
Jag blir alltid the bad guy i allt som sker och den här gången hängde jag inte riktigt med i vändningarna... försöker fortf lägga korten rätt med hur jag än gör får jag inte den utgången. För många blanka kort.

I kväll blir det tacos efter kidsens önskemål och så fort Phipi släppt tutten skall jag laga mat.
När det gäller Phipi så har jag - allergisk mot skrik som jag är - dansat efter hennes pipa lite för mycket och sitter nu med världens charmtroll .... så länge jag har henne i famnen ;-)
Med böcker om "hur man ska göra" i högsta hugg skall jag med assistans av öronproppar kämpa för insomnande utan tutte.
I will reclaim my titts!


Kommentarer
Postat av: Nillo

Informerad och diskutionen tog vi i lördags.gick hur bra som hellst.

Jag berättade en glad nyhet och fick veta ett och annat om Hur du tycker Ina ska göra och hur hon ska fixa för att få "Bilen"

Jag förklarade vår situation lungt och sansat och får slängt i ansiktet att jag bara ursäktar.

NEJ DU jag tål att höra negativt,men e såå glad att hon backar när jag bett om det för vi inte haft ekonomin till det...hon backar och väntar på mitt go!

Så tacksam,hon vet att pengar växer inte på träd och att det e jobbigt att prata om med personer som har det gott.

Ja hon skyddar mig,hon lever ju i skiten med mig!!!

2010-08-11 @ 08:52:22
Postat av: Nillo

Jo anledning till radera,Jag fick inte skriva att jag varit glad och att fötternas blivit undan sparkade i samma sekund..utan dina elaka spydiga kommetarer spottas ut.... tur att du vet bäst!

2010-08-11 @ 08:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0