Är jag?

Jo, lite chockad är jag nog.
Fast ändå inte.
Det är inget nytt.
Inga nya ord.... samma gamla ord och meningar.
Ögon och öron är stängda som i en kapsel, och omöjligt att ta sig igenom.
Vad sägs om ett tryck på uppdatera knappen kanske?
För det behövs verkligen en enorm REALITYCHECK här.

Vi har ju kört det här racet förr......
- När vi handlade mat till våra barn.
- När jag skrev om helt andra personer här i bloggen.
- Nu när jag påminde om: Inget körkort = ingen bil.

Mellan den tiden så är det ständiga felaktiga pikar och gliringar för var och varannan mening som kommer ut.
ALLTID denna jämförelse.
Spottar och vräker ur sig ..... tills man får motargument...
Då bryter man.
Raderar och försöker stänga ute all logik för att övertyga sig själv om sanningen i den paranoida fantasin.

Fullständigt oföerstående.
Inte för att jag inte försöker, utan för att jag är den som sitter inne med det som missas.
Den andra sidan av "storyn".



Kommentarer
Postat av: Fick ett mailsvar på detta....

Härligt att se hur du sätter det i "stackars dig" meningar.



fan du minns alltså inte ens nu vad som var... de som var med vet jag att de vet vad det handla om.

Jag minns dagen sååååå väl och alla ord både fredagen och lördagen.



Inte en det du sade i telen när vi pratade i det som slutade "inget körkort-ingen bil"



Du vill inte fatta vad jag säger....du påstår att jag vrider..



Hade du lyssnat så hade du förstått



- Om någon har en översättning, pls inform me

2010-08-20 @ 14:00:51
Postat av: Mitt svar

Har du någon länk till översättning här?



Du ville inte att jag kommenterar på dig, och jag tar då förgivet att du inte kommenterar på mig.

Vill du skriva av dig, skaffa en egen blogg.



Du vrider, jag påstår inte bara det.

Minns du det JAG sa, eller från rösterna i din skalle (hälsa dem, jag har behövt försvara mig mot dem förr)?

Ja, de som var med minns. Alla satt som enorma frågetecken när du brusar upp och drar.

2010-08-20 @ 14:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0