Wowsers!!

Jag inser att vårt boende har bidragit till lite ... problem.
Philippa vill verkligen inte sova utan att vara i famnen på någon.
Och så har vi ju även då hennes problem mage nattetid... så jag sitter nästan med bebis i famnen dag som natt och är egentligen inte det minsta förvånad över att jag inte får ngt gjort alls.
Nu däremot... sover hon sött i pappas famn :-)

Emilia, sötnosen, sover sött i vår säng här inne efter att hon fått en mindre gråt attack pga Philippas hysteri skrik. Såå söööta Milis fick panik för att hon inte kunde hjälpa sin lilla syster ...

I morgon blir det ytterligare ett flyttlass till vår stuga, och så fort jag kan (och får lov av Pippa) städa ur den ;-)

JAG MÅSTE komma på ett sätt att stabilisera de kratrar som kommit upp i min gräsmatta.

Åh!!!!
En serie ni ABSOLUT INTE FÅR MISSA är Modern Family som börjar på 4an snart.
Den är heeelt underbar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0