Tillfället i akt.

Nu måste jag passa på att skriva lite då kidsen sitter här inne coh jag har levande assistans av Milis då hon kan ta Philippa.
Ammad och klar är hon så hon ligger just nu bara och jollrar med Milis.
Meeen ... jag ska inte tro att jag får lång tid ledig bara för det... nejdå.... snart är det dags igen.

De längsta amningstiderna hon har, är på kvällen (börjar vid 19 tiden) och morgonen.
Det kommer då i omgångar.
Morgonen så käkar hon ett bra tag. Sedan byter vi blöja, och så ligger hon och tittar och softar lite. Sen är det dags för mer käk.
Den tiden har alltså kommit nu...

Tänkte bara skriva att vi igår var och fixade golv. 41 000:- Yikes!!! Och det var bara laminatgolvet!!!
Fick inte med oss allt i en vända, utan måste tillbaka en vända idag innan vi åker ut till mormor och morfar som inte träffat det minsta underverket ännu (pga tidigare förkylningar).
Ute vid huset har tjälen släppt ur marken och gräsmattan liknar numera sumpmarker ist.
För att alla maskiner och dyl skall kunna ta sig dit, så innebär detta ännu mera vägarbeteskostnader för oss :-(

Nu så är min tid är ute....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0