Tiden rinner iväg

Jahapp
Flickebarnet sover, men inte får jag något gjort för det.
För att hon ska sova, måste jag nämligen vagga henne hela tiden. Som tur är går det att göra med foten, men då blir jag iaf sittandes i soffan.
Mjölksyran gör sig påmind i benet och jag får åtminstånde trösta mig själv med att det blir lite motion iaf... väldigt lite.

Då och då tar jag mod till mig och fixar med tvätten... som hänger över hela stugan. Men jag skulle egntligen vilja springa ut till stugorna och söka efter de prylar som jag skrivit upp på listan.
Förhoppningsvis så får jag lite extra tid när barnen kommer hem, eller så får jag det när maken kommer hem.

Stort grattis till min käre son Oliwer, som har namnsdag idag!

Ser att solen går ner senare och senare varje dag... för ett par dagar sedan gick den ner 20.10 och idag 20.14. Härligt. Om typ två veckor kanske jag har ända till 21 tiden på mig att fixa saker ... om inte elektrikern fixat med vår utebelysning... men jag orkar inte mecka med det nu... måste iaf skaffa ny.
Vill ha en sådan där som slår igång när man rör sig :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0