Stressigt!

Väldigt snabb uppdatering....
Igår fick vi avboka våra planer på att köra ut saker till stugan, då snickaren ringde och önskade kakel /klinker till på tisdag.
Ooops.
Stressa iväg mellan amningarna, beställa kakel/klinkers...
Hade tur dock och snubblade på utförsäljning av badrumsmöbler som vi vill ha... 8000 kr billigare än vad vi hade fått betala om vi köpt det för en vecka sedan när vi inte kunde bestämma oss ;-)

Tanken var att tapeter skulle fixas samtidigt, men det tyckte inte Philippa.
Säga vad man vill, men hon utrycker verkligen sitt missnöje när det inte funkar för henne längre.
Så... istället (fuck fuck fuck) för att komma ut med flytt idag (som vi satt som sista flytt dag) så måste vi packa det sista ( alla tv apparater, kortdosor, ps3, 360, macarna och spel) samt köpa tapeter!

Alltså... en natt till :-( och jag som redan kämpat med att finna kraft nog att klara mig tills i dag.
Har hyfsat massa att träna tillbaka hundarna med .... något som gör mig riktigt förbannad.
Hade det varit jag som skitit i andras instruktioner, så hade jag fått skit för det.... morr....
- "Déville har börjat äta väldigt mycket på sista tiden!"
- "Eh.... Klart han gör. Han äter det som man ger honom. Han går framför benen på er och tigger för att han vet att han får.... "
- "Déville.... din mamma bara inbillar sig....."
.... morr.....





en natt till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0