Solstrålar värm mig!

Är man lyckligt lottad så är man!
Vädret är helt gudomligt i dag igen, och jag har redan fått massor gjort :-)
Firar det med att poppa gamla minnen :-)
Lyssnar just nu på:




Tvättar för fullt, njuter av vädret... tittar och lyssnar på fåglarna ... helt underbart!!

På vägen ut hit, så har grodorna vaknat till liv. Det syns tydligt vart de nattat över vintern, och att de nu söker sig ner till sjön för ännu en sommar.
Vägen är nämligen full av grodor, där alla går åt samma håll... från samma ställe.
Ser jätteroligt ut och jag får köra lite slalom för att inte mosa dem.
Vissa har dock gått under iaf... :-(

På samma ställe i skogen, håller även en fågel till... eller det är flera, men jag har inte sett den förr.... Den är knallröd över hela kroppen och svarta vingar... eller mörka... Mycket små är de oxå!

Ååååhhhhh.... nu kommer den här sorgliga låten:


Nu ska vi se om jag lyckas filma lite med allt härligt fågelkvitter som vi har :-)

Kommentarer
Postat av: Mia

Åh var du hemma hos mig i helgen, då måste vi missat varandra precis för vi var hemma mest och höll på med bygget..., Var väl och hämtade mer material. Jag lovar att jag ska ställa upp lådan denna vecka, har haft lite fullt upp=(. Ses snart

kramis och pussis

2010-04-27 @ 10:55:01
Postat av: cin

FAN!

Aja... men det kommer fler tillfällen ;-)

Vi ska till väsby på fredag och blir kvar till på söndag, så jag försöker igen.

Vill ha lådan, men vill träffa min kära vän oxå, så jag försöker tills du är hemma... behöver inte ställa upp lådan, jag kommer förbi :-)

puss i massor!

2010-04-27 @ 11:54:30
URL: http://lovelybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0