Noll i stressfaktor!

När jag var ung... (.Whooooohhhhwwwww... Jag menar ju självklart när barnen var små ;-)...) så fanns det ngt som hette minifomdroppar, och som underlättade när små spädbarn hade mycket gaser i magen.
Philippa har gaser i magen.
Massor.
Detta har jag just i natt blivit mycket varse om.
Jag har dessutom en svag svag känsla, längst bak i skallen där de oanvändbara hjärncellerna brukade befinna sig, att det kan bero på ngt som jag har ätit.... och det vore ju grymt nice att kunna ta reda på vad det är, så jag kan undvika det framöver.

Som ni ser nedan så har Bullen fått sina valpar!!
På bilden är endast 5 st, men det blev totalt 8 när hon var färdig.
Så nu har svägerskan det fullt upp ett tag framöver ;-)

Under tiden som jag skrivit alla dessa rader (?) så har jag gluttat på Cosby.
Kommer ni ihåg den serien?


På bilden ovan har de ju hängt med ett tag, men avsnittet jag såg nyss var en aningen tidigare... hahaha... Helt underbart!!!
Efter Cosby så är det dags för Panter Tanter.
Super nostalgi ;-)
Mormodern i serien påminner så väl om GammelNonna :-)



Nej, nu ska jag surfa vidare lite.
Maken skall på fotboll idag, så det blir inte ngt "flyttande" idag heller.
Känslan som jag hade långt innan förlossningen (att det kommer dra ut på tiden mer än jag önskar) klingar påminnande i skallen.
Förrgår.. .inget. Igår... inget. Idag... inget!
Hopplöst känns det också, då jag ständigt fastnar med tutten i käften på Philippa och kan inte göra saker själv.
Vill inte ge henne flaska ännu heller.... snart... men inte ännu.

Paniken kommer krypande bakom mig.
Hur ska jag få det gjort?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0