Hur i.... hrm...

Philippa är underbart söt.
Precis som alla mina barn. Man kan titta på dem hur länge som helst, och mest underbara är de när de sover ;-)
Så oskuldsfulla och avslappnade i hela ansiktet.
Så vackra!
Sen finns det stunder som ger en annan inblick i deras utseende.. som plockar fram andra sidor.

Mongo
Miffo
Fyllo (nej, hon har inte rökt på heller)
Arg
Philippa alias Gollum


Som ni ser, så är inte dessa bilder tagna med hennes fördel....
Men sen finns det ju supersöta bilder oxå:
Sötis

När vi bodde i Väsby, så hade jag enorma problem med att få ut Oliwer att leka.
Allt han ville göra var att vara inne... glo på tv, spela spel eller sparka boll inomhus.
Han hade inget att göra.
Här däremot... sparkar de boll hela dagarna, hoppas studsmatta från det att de kommer hem tills dess att det är läggdags eller börjar regna... nej, jag rättar mig där... de studsar även om det regnar... men inte om de blir alldeles våta.
Om mina höfter tillåter tänker nog även jag studsa lite.... men har inte så stor lust med det när snickarna står och jobbar här... det är ju ändå över 90 kg lösa delar som åker upp och ner med väldigt kraft.

I dag testade jag sökruta på Max.
Déville är en klippa på det, men Max ville inte riktigt.
Det var roligare med pinnar.
Eller ska jag säga stockar... vet inte riktigt inom vilken kategori den hamnar i....

... men inte kallar jag det pinne iaf.

När de sedan fick tuggben på altan, så rök de ihop ett par gånger.
Max ansåg att han skulle ha allihopa, medans Déville försökte norpa iaf en....
Tyson, han klampade bara emellan och tog det han ville ha... för ingen av de stora dogsen vågade agera mot honom (?).

Oliwer utanför skolan.
När hundar inte har ngt att göra, så skaffar de sig. Inget tuggben = tugga på altan.
Ett gäng med vitsippor fann vi på promenaden också.

Stolta grabbarna grus som tog guld :-)

Det var lite bilduppdateringar i brist på text. Om jag kommer undan, så tänkte jag uppdatera med husbilder så snart som möjligt. Får se om det blir i kväll.

Ze jö!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0