Fyllo

Ok... med tanke på att jag nu känner mig vääääldigt trött... nästan som om jag var full... om jag nu minns det rätt hur det kändes att vara berusad.

Shit vad jag är sugen på vin....

Försöker surfa lite, och få något gjort iaf... Philippa har nyligen äntligen somnat och jag har dammsugit, tvättat golv, diskat, gjort mellis till Oliwer och fixat med dogsen. Lekstund hann vi inte med idag, så det får bli när kidsen kommit hem och det är lite lättare att röra sig med Pippa.
Vädret är sådär, men det hindrar inte det roliga med att leka!

Max vita päls har fått tillbaka sin lyster (leran har torkat och pulveriserats på vårt golv, för att sedan dammsugas upp) och han hade redan den 28e fått tid hos hundfrisören om han inte varit så nyklippt. Bommer!
Det får bli till nästa kurs... om de ska köra ras dvs.
Déville är inte så mycket att klippa liksom ;-)
Tyson behöver verkligen klippas, men ju längre hår han har... desto fler gånger kan de använda honom då han är super till både övning på pudelrakning och frisyrklippning för nybörjaren.

Nej... nu... sova några minuter medans Pippa sover, och innan kidsen skall hämtas.... Zzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0