Frustrerande

Hur länge kommer efterbörden egentligen?
Jag kommer fan inte ihåg!
Har alltid varit en person som varit långt ifrån ett fan av mens, och gillar då självklart inte efterbörd.
Är extremt känslig för dofter och järndoften som kommer från blod gör nästan att jag vill spy! Jag tycker den förföljer mig.
Enligt min make är så inte fallet, men det ändrar inget även om det sitter i min skalle... JAG lider av det!
Så nu måste jag undersöka hur länge jag ska ha det så här egentligen!

Sen är det det här med träning.
Höfterna är rejält skadade efter den här graviditeten och förlossningen, så långa steg kan jag inte längre ta. Gå i trappa eller uppförsbacke, eller bara i en snabbare hastighet... är även det problematiskt.
Det går, men gör ont.
Vilket i sin tur blir problem för mig som anser att man på snabbaste sätt tar sig från A till B är att öka takten!
Morr!!

Samma sak gäller det med träning!
Jag vill träna!!! NU!!!
Men måste vänta tills kroppen läkt!
Vilket inte går fort nog... jisses.. .jag har ju för fan 40 kilo att bli av med... tror fan det att jag vill lägga på ett kol. Om inte för min skull, så för min käre makes skull.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0