Energi eftersökes!

Wow... vad ska jag göra för att finna lite mer energi?
Morgontimmarna, när Philippa bara vill äta frukost till och från tills hon somnar... är verkligen inte en bra start för mig på dagen.
Att sitta och amma, som i sig är extremt tröttsamt - vet att jag alltid somnade när jag ammade Emilia, och samtidigt glo på tv, läsa eller surfa är som om John Blund hade bosatt sig i mina ögon.
Fruktansvärt sömngivande!
I morse vaknade dessutom Philippa vid 4 tiden och hade magknip. FAST jag inte ens druckit kolsyra!! Så det är ngt annat oxå :-(

När det sedan var dags att gå upp med kidsen för att få iväg dem till skolan, så är även de trötta och irriterade.. så det går väldigt sakta och segt.
Inte kunde jag assistera heller då det var att välja mellan det, eller hysteriska skrik från en hungrig Philippa.
Det finns INGET som stressar upp mig mer än hennes skrik!
Varför är man funtad så?

Dessutom läser Déville av min irritation direkt och börjar smöra för mig genom att trampa runt mina ben. Max som märker att Déville är orolig, nojjar till sig han med... och Tyson försöker tillrättavisa dem båda två.
Det är kyligt ute, så jag ville inte sätta ut dem på framsidan för att få extra yta heller....
Men... det gick till slut.
Kidsen kom iväg till skolan, dogsen ligger och sover på golvet och Philippa... njae... hon skriker fortfarande....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0