En snabbis...

En snabbis får det bli så jag inte lämnar er utan läsning så här på morgontimmen.

Av någon anledning smakar kaffet som vi kokar, skit rent ut sagt. Vet inte om det är vattnet, men jag ska försöka rengöra maskinen lite.

Handbollen i helgen gick över förväntan och killarna kom hem med en guldmedalj!! Kul som fan eftersom de har haft det lite trögt med stora förluster.
Nu ... när det äntligen gällde... så var det så liten marginal i de matcher de förlorade.
Ren otur helt enkelt då de var i många fall betydligt mycket bättre än sina motståndare.

I dag börjar de lägga in kakel och klinkers i huset. Visst inte så populärt att vi tagit stora plattor till badrummen, men ingen hade gett oss detaljerade instruktioner om hur och vad de ville ha.

Dogsen ligger ute på altan och chillar i solen (varför skall hundar alltid ha samma ben att tugga på?) och nu ska jag ta itu med disken då Philippa äntligen somnat om (MTV på för damen). Mina ögon håller på att gå i kors av trötthet, men jag vill inte bli sittandes för det.
Disken först, sen tvätten och sedan dags för en promis igen :-)

Fotar huset lite i kväll sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0