yep

Middagsdags igen.
Oavsett hur många gånger man än gör det... så är det alltid ngt som är ständigt återkommande.
Precis i lagom skede då man kommit underfund med vad man ska göra för middag, så är det dags att fundera ut nästa måltid.
Det finns ju något som kallas planering, och som är långt ifrån min starka sida... men den hade kunnat undvika detta dilemma.
På menyn idag står det fisk.
Efter ett tappert försök till att få kidsen delaktiga i vilken variant det skall bli, som samtidigt måste vara tillräckligt god för att deras argument: Det är inte gott med fisk!... inte skall få hårdare fäste i deras redan hjärntvättade "icke fiskätande" små hjärnor.
Nämnde jag att jag misslyckades?
.
Fått ok bud på huset, we like.
.
Ok... men nu skall jag ta mina kocktalanger och tillaga ytterligare en måltid så god att den ratas ut barnamun.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0