Yeeeaaahhhh... jag klarade det!

Kanske en normal sak i vanliga fall... men en stor seger för mig i dagsläget!
Oliwer har i dag haft kalas.
Jag planerade, jag handlade och jag fixade.
Tillsammans med min käre make självklart, och hade även assistans av Sara som kom förbi... men ändå.
Jag sitter nu här, och är dessutom fortfarande vaken.
Även om jag har magknip, och tänker gå och knoppa... så har jag iaf hållt mig vaken och lyckats styra ett kalas lugnt och harmoniskt.
Känns som en enorm seger!!!

Dessutom, även om det blev väldigt kort visit, så klarade jag igår kväll av att vara på middag!!!

Nu däremot... är det dags för att vila lite så jag kanske orkar med kvällen.
Jobb som skulle behövas göras är förbjudet och jag får itne röra det förrän i morgon kl 08:00 då min arbetsdag börjar.

SEGER!!! Me loves it!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0