Wow

Många besökare... kanske dags att uppdatera lite.

Gillar verkligen min svärmor... men när det kommer till teknik och internet... så är hon helt lost.
Det är som ett brutalt lönlöst fall att ens diskutera med henne om det... i ett desperat försök att få henne att förstå.
Samma sak med mobilen... skicka inte sms till henne, hon kommer aldrig lära sig hur man läser dem!

Hur som helst. Nu var det dags för utskick igen.
Carina, kan du hjälpa mig lite snabbt?
Självklart säger jag med ögonbrynet högt uppe... snabbt är sällan vad resultatet blir.

Efter att ha setat 1,5 tim med att skrivit in emailadresser till alla hennes kontakter... så skickar vi iväg det.
Bommer... max 50 åt gången... måste klippa och klistra lite.
När allt är klart... har hon fått över 35 postmaster failure... adresserna är gamla och ur bruk.
Suck!
Så blir det när man hamstrar visitkort sedan dackefeijden..... inte lätt att hänga med här inte.
Nu återstår att rensa hennes kontaktlista... eftersom jag faktiskt sparade alla hennes kontakter denna gång... även de gamla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0