Vad i helvete!!

Vaknar och går upp med kidsen... efter en stund känner jag att det kliar som fan på halsen och vänstra kinden... tänker inte mer på det...
När jag sedan föser iväg kidsen till skolan, så kikar jag in på mig själv i spegeln och upptäcker att jag har exem över hela halsen, kinden och vänstra örsnibben.
WTF
.
Nu får det väl vara slut med det här... har jag något litet virus i kroppen som inte vill bryta ut eller??
Trött som fan är jag iaf... sover dåligt igen nu när Matte är borta... alla gamla tankar och minnen dras fram av hormonerna tror jag... och det känns tufft den här gången... suger.
Men men.. han vet om det, och han kommer hem idag.
.
Fingrarna gör sitt... de börjar sätta igång ordentligt nu... så det blir till att ta en tablett och sedan sova en stund till.... Vid lunch får jag besök från en kollega, som skall hämta lite grejor från mig...
Om jag hört rätt... så håller min chef på att svepa om lite...
Från att ha motarbetat allt helt, så verkar det nu som om hon bakom min rygg försöker minska ner mitt distrikt, så om jag har riktigt tur och piggnar till lite... så kanske det finns en chans att klara av deltid här :-)
Jag hoppas iaf på det.... bara tröttheten försvinner :-)
Håll tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0