Nu ligger huset ute på hemnet :-)

Huset

Så nu är det bara att vänta och se hur det blir :-)

Var hos kuratorn idag... och det gick bra. Kändes skönt att få prata... däremot fanns det nästan ingen hejd på mig när jag väl börjat.
Många frågor om varför jag reagerar som jag gör... och varför jag är så rädd för "vad som kan hända" samt anser att jag hela tiden måste analysera och ligga steget före.
Vissa svek, har tagit hårdare på mig än jag trodde. Kanske inte själva grejen, utan förtroendet.
Att ligga steget före så andra inte kan lägga skulden på mig istället för att stå för sina egna gärningar... Varit med om det alldeles för ofta.
Samt att inte bli utnyttjad.

Jag insåg även att jag är på väg in i väggen igen.
Gravid eller inte.
Men nu måste jag tänka på att jag och bebisen måste må bra... jobbet får komma sist.
Läkarbesök på torsdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0