lördag... tröttdag

Inte ens halva dagen har passerat och jag är redan nu redo för sömn.
Efter en snabb vända ner till centrum, där jag glömde hälften av det jag skulle göra, så är jag helt färdig som person. Redo för att gå och nanna igen.... bara ett par timmar efter uppvak.
Tänkte att det kanske skulle vara annorlunda på helgen, då jag inte gör ngt speciellt... men min kropp och hjärna har nog nått den ultimata punkten redan att det inte spelar ngn roll alls.... trött är jag hela tiden och skulle kunna sova bort tillvaron.
Magknip igen igår, och det ska bli skönt att få en undersökning så jag får veta om allt är som det ska eller inte.
Nervös.

Nu ska jag försöka vila en stund och sedan städa ur garaget.
I kväll blir det kräftor med syster, trevligt sällskap och god mat.
mums


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0