Juli 2005

Då hände det sist.... Efter det, har det itne varit som förr.....

Med knoddis i magen, och mindre ork.... samt en tillvaro som jag normalt kanske inte hade klarat av en längre tid.... så är det brant utför nu.

Måste göra ngt åt det snart.

Idag var det fotografering av huset, och vi slet in i det sista för att få bort en massa saker. Tydligen tog vi i lite hårt, då fotografen tyckte att det var så jätteundanplockat och fint.

Städat som inför en visning tyckte mor min.

Hur som helst... bilderna blev fina och snart kommer huset ut för försäljning. Måste spara lite av bilderna sen när de publiseras ;-)

Nu däremot är jag helt färdig. Ingen som helst ork kvar i kroppen och vill mest sätta mig ner å grina. Känslan om att det bara är ett par månader kvar att kämpa, brukar få mig upp igen... men nu är jag helt orkeslös.

Magknip gjorde att dagen inte blev som den borde.... kan inte hålla på så här....

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0