Inte tid idag

Trots att jag hellre skulle sitta och mecka med en banner till bloggen... så blir det inte av idag.
Jag är seg, och redan nu trött... så det är städningen som är prio ett.
Sista visningen idag, förhoppningsvis.
.
Två st eftersläntrare som missat de tidigare visningarna skall komma idag.
Allt är iofs relativt välhållet sedan sist... så det är bara lite underhållning som behövs.
.
Som muta att kidsen sköter sig och jobbar tillsammans.... så har vi haft att åka till det nya badhuset i staden.
Varför jag lovar en sådan sak, när jag har sådan enorm fobi för badhus? Jo... jag trodde ju helt enkelt inte att de skulle klara av att sköta sig.
HELT har de ju inte gjort det heller, men tillräckligt.
Och lovar man, så måste man hålla det.
.
Nästa gång ska jag lära mig att inte lova saker jag själv inte klarar av.... men det är ju lite det som är när man gör ngt för ngn annan.... man gör det inte för sig själv, utan för dem.
Om jag har riktig tur kanske deras farmor följer med ;-)
.
Svägerskan ligger just nu på en solstol (om hon klarar av att hålla sig stilla) i Turkiet, och jag hoppas verkligen att resan ner gick bra med den lille.
Han var så förundrad över allt han såg redan när vi kom till Arlanda... att han t o m glömde bort att mamma stod bredvid och han inte var i hennes famn utan min :-)
.
I kväll eller i morgon bitti bär det av till stugan för att kolla läget.
Har en del kartonger som skall dit, och pga visningen idag kan jag inte åka innan maken kommer hem.
Skall bli kul att se om det huggits några träd eller om det dragits ut på tiden.
.
Nu kommer min käre make hem från sin morgon löprunda med den svarta djävulen...
puss dags :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0