Det oxå...

Det är ju nästan så man själv börjar tro att det är synvillor.
Helt sjukt!
Nu har jag visserligen bokat läkartid, men det här är ju sjukt.
.
Förutom att jag lider av mina "övriga" krämpor, samt det som gjorde att jag söker läkarkontakt igen...
Nu har jag dessutom fått en öm knöl bakom örat!!!
Den växer, och ömmar.
Skumt!
Och jag orkar inte mer... suck!
Min undran är dock... sitter det kötlar bakom öronen? Isf kan det ju faktiskt höra ihop med en förkylning som ligger i lä... och då kommer det lägga sig inom ett par dagar...
Fortsätter den att växa dock, så kommer iaf inte jag lämna huset... det är ett som är säkert!
.
Varit strömavbrott här.... så nätet har legat nere. Min tanke var att gå in på Ikea och rita upp ett kök, eftersom köket med de saker vi vill ha nu är skickat för offert.
Ikeas kök är ju super, och oftast till ett mycket lägre pris.
Skadar ju inte att kolla :-)

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag har ocksa en knol bakom orat, syster Cina vad ar det?

2009-09-23 @ 04:26:22
URL: http://mcb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0