Bättre idag?

I dag vid 11 tiden bär det av till Uppsala för att fixa klart med alla papper. Förhoppningsvis finns även tid att svänga förbi och beställa kök.
Inget man gör i ett nafs, och inte heller ngt som vi kunnat åka och fixa tidigare.... Får se om de har tid i dag....
.
Mina förhoppningar är även att jag idag skall finna mod och ringa läkare. Vilken läkare har jag faktiskt ingen aning om men jag får väl börja med mvc läkaren.
Varför var jag som jag var igår?
Vet inte...
Allt kändes bara så hopplöst, och när ytterligare en sak dök upp och inte slutade... så kändes det som om allt rasade.
.
I dag jobbar Maken hemmifrån, så jag kanske får lite stöd att finna mod till att ringa. Han har även lovat att följa med mig till läkare så jag slipper ta fighten själv.
.
Jag är gravid med en kärleks sladdis.
Vi bygger vårt dröm hus.
Vi flyttar till landet.
Jag ska tillbringa minst 5 år med att bara vara mamma.
Jag har ALLA anledningar till att vara hur glad som helst... men är det inte.
DET är det som är fel!

Kommentarer
Postat av: mia

vad blir det för kök?

Uppdater gärna dina tankar runt det nya huset. Planlösning, färger, beräknad infytt.. När jag får komma på fest=) osv

p o k

2009-09-22 @ 13:13:21
Postat av: Limi

verkar ju vara full rulle på det mesta, trist att du inte kan njuta av det riktigt...

2009-09-22 @ 13:28:25
URL: http://limi.blogg.se/
Postat av: Malin

Om syster far komma pa fest vill jag ocksa det ! :D

2009-09-22 @ 14:15:16
URL: http://mcb.blogg.se/
Postat av: Cin

Lovar att jag ska lägga ner mer energi på att skriva om huset istället för mina krämpor. Får en att tänka på annat oxå...

Men Mia, du kan få det ännu bättre... du kan mer än gärna få komma med ideér och dyl... ett helt hus med nya möbler, färger och rubbet!! Huset skall stå klart senast april, och fest.. det blir det varje gång ni kommer ;-)

Huset vi bor i nu är iaf klubbat, klart och sålt nu :-) Känns super! Detaljer får du veta sen, när vi lyckas få tag på varandra hehe.

Limi, ja det är full rulle... men jag ska propsa på en ynka undersökning som jag fått tips om kan vara grunden till alla mina problem... jag lägger hoppet till det, skulle kunna rädda hela min tillvaro.

Malin, Offcourse lilltjejen! Men du måste ju hålla dig i detta avlånga land isf ;-)

2009-09-22 @ 16:30:23
URL: http://lovelybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0