Ännu en dag har passerat.

Som jag skrev tidigare så har nu fotografen varit här och fotat.
Den "stora" datorn fungerar nu igen och jag sitter här ... kl 19:35 med mina rapporter. Suck.

Egentligen har jag mycket mer jag borde förbereda, och jag vet inte om vila kommer göra det lättare tills i morgon... Men men
Hur som helst så har jag beslutat mig för att gå ner till MVC i morgon.
Jag är ändå där i närheten för blodprov på Oliwer.
Tanken är att jag ska boka tid för ett samtal med kuratorn.... Känns lite löjligt, men eftersom jag känner mig så orolig inför situationen mitt jobb vs min graviditet så är det bättre att gå ner och snacka än att gå omkring och oroa sig hela tiden.
Kanske kan jag på det sättet bli av med kramperna i magen.
Jag har inte hört ngt ang testerna jag tog... och de sa att de skulle höra av sig oavsett...

Nu.. .trots den ringa tiden... tror jag att det är nanna tajm.

Åh... Oliwer utbrast idag när han kom hem:
- "Oj då... varför är det så rent här?"

Mao... vi hann.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0