Yikes!

Tror knappast att jag kommer vaccinera mig även om jag tillhör den riskgrupp som "ligger först i kön".
Man vet ju inte alls vad det innebär....
Hur kommer det sig liksom att det fanns en variant av svinis redan på 70 talet... men inte finns ett klart vaccin för det?
Det vaccin de hade då, är ju riskfritt och klart....
Nej.... är det något jag inte vågar... så är det att riskera bebben mer än jag redan gör.
.
Tabletterna som  jag äter, har tidigare inte visat ngn skada på foster.... men heller inte motbevisat att det inte lämnar spår av sig.
Jag tar iaf min chansning där eftersom kidsen jag har, och den kommande bebben lider av mitt psykiska mående så länge jag mår som jag gjort.
.
I dag bär det av med kidsen och dogsen ut till stugan.
Matte kommer senare i helgen eftersom han ska bort på NHL grej.... skulle kunna fråga en gång till, men jag kommer inte ihåg vad det var så jag frågar inte igen.
Kidsen och jag svänger förbi och hyr lite film, tar med oss en massa ljus och har mysigt ute i stugan :-)
.
Dag 1 med medicinen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0