Vila ännu mer...

Smärtan och värkarna blev alldeles för olidlig och oroande så det var bara att åka in till Gynakuten. Där fick jag veta att de misstänker att jag har ngn sjukdom (?) som gör att livmoderetappen riskerar att öppnas.
Jag ska därför vila ännu mer än jag gör idag... och går det inte över... så kommer de skriva in mig för att se till att jag ligger hela tiden och ev sy ihop livmoderetappen.....
Trodde inte att jag kunde vila mer än jag gör idag... inte utan att dö av frustration iaf.
Skönt att vi åkte in, då jag hade tänkt att jag skulle pressa mig själv till att se vad jag klarar av och inte... men nu vet jag att jag riskerar missfall om jag gör det....
Bebisen är viktigast... !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0