Underbart!

Visserligen sov jag betydligt mycket längre än jag tänkt från början, men å andra sidan har inte natten varit lugn. Eller lugn och lugn... det har värkt en del så det har varit svårt att ligga kvar i samma ställning.
Men det ordnar sig ju.
.
En sak som gör mig lite fundersam.... inte borde väl magen krympa när man är gravid... den borde väl växa? Jag fick ju en fet mage direkt, och nu när jag mått lite bättre så har jag visserligen rört mig mer, men jag har inte gått ner i vikt. 11,2 kg är jag uppe i.... men jag har inte ökat mer.
This is odd... har den plötsligt bytt kön till kille?
.
Jag har fortfarande problem med bilder på Mac´en, då jag inte vet hur jag ska arbeta med dem i alla dessa nya program. Men jag lär mig... när jag får tid över ;-)
Det är ju inte nådigt vad annorlunda det är, men ändå så mycket bättre.... :-)
I love my Mac.
Nu i veckan kanske jag får min Iphone oxå :-) Yeayh.... mitt lilla Ed Hardy skal ligger ju redan här och väntar på att fyllas ut :-)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0