Tonårsförälder...

Jag har blivit tonårsförälder... fast det är inte mina barn.
Jag har lånat dem... hehehe.
Pga misshandeln av min systerdotter igår så bor hon nu hos mig fram tills flytten... iaf tills hon känner sig säker att gå ut hemma osv. Tjejerna som misshandlade henne vet vart hon bor och en av dem gick i samma klass.
Det ironiska är oxå att minst en av dem är över 18 år....
Så nu är min systerdotter här, samt hennes vapendragare Bella.
.
Jag erbjöd mig ju självklart... det är klart min lilla ängel ska få bo hos mig om det känns jobbigt .... och hennes kompis... självklart... hur svårt kan det bli?
Men när smset kom: "Vi sover gärna hos dig i kväll moster"... så blev jag kallsvettig.
Shit... hur ska jag bete mig?
Vet ju hur jag ska bete mig med Ina... men den andra... de är ju livs levande tonåringar!!!!
Jag tror faktiskt att det då, för första gången någonsin går upp för mig hur gammal min kära lilla bebbe blivit!
16 bast och en vilja av stål!
Shit... hur ska det här gå med mina hormoner och dyl.
.
Men när de kom hit så inser jag att jag oroat mig i onödan.
De är ju precis de två gulliga rara tjejerna som syrran berättade om... Inga tonårsmonster som hela tiden vill ränna ute likt löpande katter ;-)
.... och min lilla bebbe... är fortfarande min lilla bebbe.....
Just nu sovandes sött fast kl är..... 10:50!!!!!
;-)

Kommentarer
Postat av: Daniel

I dej har de en toppen, förstående moster!!!

2009-10-20 @ 14:30:06
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0