That´s just about it!

Tro det eller ej...men jag lyckades komma upp vid 07:00 i morse.
När jag tänker tillbaka på hur min make betedde sig så måste jag säga att jag faktiskt inte hade ngt val alls. Matte skulle ut och springa med Déville och Oliwer skulle iväg till skolan.
Emilia är hemma sjuk, hostar förskräckligt och har stegring.
Eftersom Emilia inte skulle hålla Oliwer sällskap, och Mattias fortfarande var ute när det var dags för Oliwer så gick jag min längsta promis hittills.
Det gick ganska bra faktiskt. Ont fick jag, men det är det längsta jag gått sedan jag blev gravid... hahah.
Upp till skolan och tillbaka :-)
.
När jag kom hem, var jag dock helt slut och lade mig bredvid nedstoppade Emilia .... och somnade.
Men innan jag somnade låg jag med händerna på magen och kände nu tydliga sparkar!
Made me so happy :-)
Trots att jag som person verkar mer gjord för att hänga upp mig i ett hörn som en kokong när jag är gravid, så älskar jag verkligen känslan av rörelser i magen.
Magen ja... den har typ .. krympt enormt de senaste dagarna och jag tror det har med medicinen att göra..... Min enormt uppsvullna mage är borta och istället är det bara en liten degmage.
Skumt. Vad är det som fick den att svälla, och vad var det i medicinen som tog bort det?
.
Nu... vet jag faktiskt inte VAD jag ska göra....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0