Söndag kväll....

Helgen som gått har jag knappt träffat min käre make alls... men jag har däremot hört honom snarka väldigt mycket......
Det har varit fart och fläkt, och eftersom jag knappt kunnat göra ngt... så har maken fått tagit allt.
.
Det här börjar bli väldigt frustrerande.
Visst det är ingen fara... men jag VILL kunna göra något oxå.
Om ett par veckor skall vi vara ute ur huset och jag har inte kunnat packa som jag tänkt. En vecka har passerat utan att jag fått något gjort alls.
Fuck!
Eftersom Maken har fått åka runt själv, så har inte heller han fått något gjort ....
Min tanke att åka ut till stugan nu när kidsen är lediga och syrran ändå flyttat ut dit... har nog gått ganska så mycket i kras eftersom jag inte kan sitta i bilen så länge...
Fuck fuck fuck!!!!!
.
Nej, jag får inte sacka ihop för det här... måste göra det bästa av situationen och tänka på det underbara som kommer ut av det här.
Vi visste faktiskt egentligen, om man tänker efter, att min kropp skulle ta rejält med stryk av en graviditet till.... and so it does....
.
Nu är det dags att ta maken upp och stoppa om honom.... Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0