Skrattar bäst som skrattar sist...

Jodå, mycket riktigt... jag åt min med... åt min smörgås och gick sedan upp för att inte störa de stora tjejerna som sov...
Kunde ju inte dammsuga, eller ngt annat för då hade jag väckt dem...
.... och så vaknar jag 12:30
Så mycket för att inte sova bort hela dagen... suck!!!
Det ironiska är, att jag fortfarande är trött...
.
Lyckades iaf prestera två satser nybakade bullar så vi har till frysen... och i morgon blir det matbröd.... eller kanske i kväll om jag orkar...
Känns ok när jag sitter ner.. eller ligger... men jobbigt och obehagligt när jag står upp...
.
På en pisskvart så tog dagen slut...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tur att de e där då;-)

Så du tar det lugnt...hihi

2009-10-21 @ 21:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0