Sista för kvällen...

Ahhh... vilken underbar jävla dag det varit.
Länge sedan jag hade sådan energi! Love it!!
Jag har fått saker gjort, och framför allt så känner jag mig mycket nöjd med dagen :-)
.
Vad kallar man det där sladdriga längst ut på mannens penis vid samlag?
- Kärring
.
Kidsen ligger nu i badet och det är bara minuter innan jag ska plocka upp den. Jag och maken sitter här och är sociala i form av varsin mac i knät ;-)
Jag börjar tröttna lite på alla inrednings sidor jag surfar på... får liksom inte direkt ngt beslut.
Ena dagen vill jag ha det på ett sätt... och nästa dag på ett annat sätt....
Måste trots allt sätta oss ner med bygg killarna och gå igenom allt snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0