Samtal....

Efter att ha legat nästan hela dagen, tog jag värktablett och linement så jag kunde vara uppe :-) och det funkar :-) När jag varit uppe i ca 20 min så ringer försäkringskassan.... De vill träffa mig och vill att jag svarar på lite frågor då jag skrivit att jag kunde jobba lite om jag hade andra arb uppgifter...
Så nu är jag kallad till möte i november.
Jag är väldigt nervös inför det, då jag bara blir sämre... men hoppas på att bli bättre.... Ska nu även ta upp frågan med min chef igen, i hopp om att få det skriftligen, om det finns möjligheter att få andra arb enklare uppgifter...
.
Varför inte liksom....

Kommentarer
Postat av: Nillo!

Ring inte utan maila chefen frågan!

Då svarar hon säkert den vägen....

2009-10-27 @ 14:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0