Sååå nyfiken!

Talade just med syster... och hon är så fruktansvärt nyfiken på vilket kön det är på knoddis... och jag kan ju säga att hon inte är ensam.
Har ju en av varje sedan tidigare, och nu har vi nästan inget kvar av prylarna... så jag vill absolut inte köpa en massa neutrala saker.
Om tre veckor har halva tiden gått. Tycker tiden segar sig fram, men det är ju "bara" lika lång tid kvar... och det är den bästa tiden... då det syns VARFÖR jag är fet, och då man känner sparkar och rörelser mer och mer....
Härligt!
.
Mina övrig tankar hamnar på samma ställe som de senaste dagarna. Hoppas verkligen inte att det blir som jag fasar... jag menar... utnyttjande av situationen kommer ske till max och det gör mig....!
Personen förtjänar bättre än så!!... .men mer kan jag inte skriva.

Kommentarer
Postat av: Nillo!

Personen Förtjänar mycket mer än så...ett hjärta av guld

Mina tankar är där varje sekund.

jag skulle göra allt för att byta plats

2009-10-15 @ 17:03:30
Postat av: Nillo!

Jag e även nyfiken...snart vet vi;-)

2009-10-15 @ 17:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0