Låt inte bidragsgivarna få makten igen!!

Artikel
FAN!
Klart alla bidragstagare och de som inte vill jobba, alt inte kan jobba pga att de skitit i ordentlig utbildning, vill ha höjd skatt för de som tjänar pengar!
Helvete heller!!!
.
Jag är just nu sjukskriven, det få räcka med den ersättningen tills jag kan jobba igen. För när jag börjar jobba, så har jag fan ingen lust att kämpa för någon annan som inte vill jobba!
Det finns andra sätt att hjälpa arbetslösa och långtids sjukskrivna (när de väl fått en riktig värdering, och inte denna häxjakt) att komma tillbaka till arb marknaden.
Ge isf bidrag till arbetsgivarna för att de anställer en långtids sjukskriven eller långtids arbetslös.
Underlätta studier för vuxna, med arb inriktning.
Betala svensklektioner för invandrare (riktiga, inte där de lär sig steka köttbullar).
Men ge faaaaan i att bara höja skatterna för de rika.
Så jävla lätt att ta ifrån de som redan kämpat sig upp, och sen pga de jävla röda skall tvingas betala mängder i skatt till Svensson som inte vill jobba, eller invandrare som VILL jobba men inte kan pga svenskan!!!!
.
HELL NO!!
Tjäna egna pengar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0