Jag vet

Jag vet jag vet jag vet.... dåligt med uppdateringar idag.
Sov dåligt, vaknade tidigt och har sovit en stund nu på förmiddagen till tonerna av min systerdotters klara stämma när hon diskut. med min käre make... som jobbar hemma idag.
- "I 0b finns det en kille som gillar killar. Han heter Jonathan."
- " Va???" säger Matte " En kille i förskolan som är homosexuell????"
- " Jaaaaa... så är det."
- "Ojdå, så det kan gå"
- " Jaaaa... fast egentligen heter han bara Jonathan"
- " ... och inte gillar killar?"
- " Nej, men det passar med Jonathan"
Vad ska man säga.. utan att fnissa lite när hon sitter där .. djupt inne i sin 5 åriga disk om Jonathan i 0b...
.
.
Mäklaren ringde idag, och köparna på huset har fått sålt sin lägenhet... så de vill komma in senast 1 dec (som vi först sa) gärna kanske veckan innan om det går.
.
En tanke även till Cooper som fick somna in i morse.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0