Jag borde bli läkare...

Eller?
Man kan ju undra om det inte är så att man borde bli läkare så man kunde ge sig själv diagnos varje gång man är sjuk, eller dålig. Onekligen skulle det ju underlätta enormt, jag menar... läkare i dag kan ju inte ställa diagnoser om man inte kommer med alternativ om vad det kan vara....
... fy... näsoperation på tv... uäck....!
Hur som helst... anledningen till mina funderingar på läkargrejen, är just nu "värkarna" som jag har.
Två nätter på raken, har jag nu nästan väckt maken för att bege oss till gynakut eller förlossning... men när dagen kommer tycker jag att det räcker med att ta det lugnt och vila.
Känns ju så löjligt att ringa... heeej, jag har ont... vad ska jag göra....?
Men, nu ska det iaf undersökas... och jag ska ta det lugnt...
2a november är det ultraljud, och då får vi ju se om allt är som det ska. 3e november är det läkarbesök för att göra en rutinkontroll så allt är som det ska, samt kolla lite varför jag har ont.
Den jag talade med sa ngt om att livmoderetappen skulle undersökas och min livmoder kunde tydligen ligga väldigt långt ner......
Hur som helst... det ska iaf kollas.
Får jag blödningar eller att jag känner att jag absolut måste undersöka detta innan dessa datum, så är det gynakuten som gäller....
Bra... då vet jag!! Bäst att ha numret redo ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0