Hästar i båset, knivar i lådan...

Har man inte alla hästar i båset så är man så illa tvungen till att plocka in dem.
Det har varit mycket fram och tillbaka på detaljerna i huset... och det är klart som fan att man missar ngt i tron om att allt är under kontroll.
Bänkskivan i köket....
När vi var och talade kök med den där hemska tjommen, så disk vi en annan variant av bänkskiva.
Han antecknade allt vi sa... trodde vi... och jag vidarebefodrade hans oläsliga stil till köksritaren.
Nu i helgen... efter avslutet.... kom jag på att FAN bänkskivan stod nog inte med på lappen!!!
Och eftersom vi inte disk byte av den så kan jag inte se att han antecknat det bland sina krumelutter.
FAN!!
Skrev till eksjöhus igår och fick som svar idag att det egentligen är försent... men om vi återkommer idag med vad vi vill ha... så ordnar hon det.
Problemet kvarstår dock att jag itne har en aning om vad det var bänkskivan vi ville ha hette... !
Jag kan titta på internet... men det rättfärdigar ju inte hur det ser ut när det är färdigt!
Hur som helst... det måste bestämmas... och det måste bestämmas nu!

Jag tycker itne att den här bänkskivan i köket är allt för snygg!
http://www.eksjohus.se/Inspirationsbilder/720-graders-rundvisning.aspx
.
.
.
.
Idag är syster och skriver kontrakt på sitt hus. Nelly är med och besöker sina blivande klasskamrater :-)
Egentligen skulle jag följt med, men att ta sig upp kl 06:00 på morgonen är numera inte min starka sida ;-)
Inte en måndag.
Helst hade jag velat stanna kvar i stugan och bli upplockad av syster men det vet vi ju alla hur det går..jag får inte för min make.
Jag ville verkligen inte åka hem.
Det suger så enormt att tack vare med ha mer vaken tid och inte vara så luddig i skallen... men inte ha kroppen att klara av att packa allt... Det enda jag kan göra är att gå och titta på det som borde göras.
Visst kan jag småpacka lite... men inte mycket.
Fortfarande att undvika rörelser där jag böjer mig ner.... även om det blivit lite bättre.

.
.
Nu måste jag ta itu med dagen.
Har en massa samtal att ringa innan kidsen kommer hem :-) och jag har sovit alldeles för länge :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0