Halva dagen...

Halva min dag har gått åt till att ligga i sängen med sammandragningar. När man haft dem i nästan två dagar... så blir de ömma och mycket obehagliga när de blir kraftiga.
Gillar det inte alls.
Det sköna med det är iofs att jag inte behöver få smärre panik över saker som skall fixas... utan jag kan fixa de sen när jag inte längre har ont.
Eftersom jag inte kunde laga mat, och Maken hade sin slappar dag... så blev det underbar Thai mat till middag istället. Mycket kan man säga om det lilla hak som slagit upp här i området, men deras Kyckling grön curry är det inte mycket som slår.
Fruktansvärt god, mycket mat ... vilket då även innebär att jag har en massa rester kvar till lunch i morgon :-) Dessutom är det väldigt bra priser.
.
Talade med en arb kamrat här om dagen, och fick höra att mitt jobb anser att jag ska åka ner och lämna den firmabil jag har... när jag varit sjukskriven i två månader.
Låter inte så hemskt kanske att lämna in en bil.... det är ju inte min, och jag använder den inte... den är bara i vägen... Men problemet är, att det är inte här i Stockholm som den ska lämnas.
Det är i Bankeryd.
Sex timmars resa ner... och sedan tvingas åka tåg (bet ur egen ficka) för att ta mig hem igen.
Jag klarar knappt en timme i bil pga höfterna, så det kan de FET GLÖMMA!!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0