Fart och fläkt... var ett tag sedan...

I går pallade vi oss iväg på fika till H&K... man får nästan skämmas lite då vi inte varit där sedan de flyttade in... för 4 år sedan... hrm.
Men vilka inredningsdetaljer!!!
Enkelt, stilrent och vackert med lampor och tända ljus... färger på rätt ställen, måttligt med färger.
Vi insåg direkt att vi måste försöka byta bänkskiva i köket, skaffa en soffa i vitt skinn och försöka finna ett bord från MIO som är utgånget för ett par år sedan... Men bara skulle vara helt perfekt!!!
Emilia böt även tycke om tapet, till en rosa... och jag måste faktiskt hålla med henne... den var grymt läcker, men dyr... så det blir en sväng till Colorama idag när Ina vaknat, för att se vilket utbud de har.
Sedan har jag tänkt att jag skulle ta itu med kläderna...
.
Efter kvällen igår hade jag grymt ont, men det var värt det! Skönt att komma ut lite :-)
.
Sen, utan att dela med mig av detaljer, så drömde jag en sådan underbar dröm om min underbara make! Det är inte vår, men jag går i ett rus av nyförälskelse igen och det är helt underbart. Längtar tills han kommer hem!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0