Det där med rubriker...

och så var det det där med rubriker igen... (fan, måste klippa naglarna... kan knappt skriva ju).
Såg att det var en person som hade rubriken "victorias secret" och den känns ju så där om man inte är intresserad av underkläder... men sen kan man ju undra om det verkligen är underklädes märket personen syftar på.
Egentligen kanske det är en kille som berättar om sina hemska upplevelser med en tjej som heter Victora och därmed berättar om hennes sekret.
Huga... nej, nu förstörde jag min fruktost hunger....
.
Ja... frukost.... jag har inte klivit upp förrän nu.
För som vanligt, när jag bestämt mig för att gå upp tidigt.. så blir natten förstörd.
Först kunde jag inte sova pga snarkningar, sen får min stora dotter Emilia för sig att komma över och sova bredvid mamma... till en början tyckte jag att det gick ok... men eftersom Emilia inte ligger still när hon sover, och jag inte direkt är... hrm... smal ... så blir det ganska så trångt med mig och en 10 åring på samma sida av sängen.
Hon har oxå en tendens att hela tiden dra sig närmare och närmare mig....
Mysigt, men jobbigt när man inte kan sova...
Så det var bara att gå upp och föra över henne till hennes egna säng igen.
När jag kommer tillbaka är det bara att försöka somna igen.
3 gånger vaknar jag för att kissa (jävla blåsa klarar inte vad den borde) och när klockan sedan ringer vid 7 tiden så är jag dödare än död....
Självklart!
Idag är maken på Game konf och kommer hem sent.... så det blir till att mysa med kidsen och sedan tidigt i säng.
Jag är inte helt utvilad, men vill inte sova längre heller. Vill kunna somna tidigt i kväll.
.
I helgen blir det tyvärr inget "åka till stugan" och jag har sådan ångest över det. Helgen efter blir det inte heller ... så det är två veckor som vi inte kommer ut dit.
Ångest över all ved som ligger där... Dessvärre är det ju så att jag heller inte kan åka ut dit själv för att fixa det, utan det är Maken och han har förhinder... :-( Bara att gilla läget.
.
Nu ska morgonkaffet njutas, sedan en dusch och sen iväg för att handla .... :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0