Baka baka

Idag var det dags för påfyllning av matbröd.
Tro det eller ej, men trots att jag sov till 10 så har jag faktiskt fått sova ok i natt ;-)
När jag väl klev upp så var hela familjen redan vaken.
Shit.... snart är det slut med sömn... hur ska det gå då? Jag menar... Matte kan ju inte vara den som tar babyn, han ska ju upp och jobba.....Men men... det gick ju med de andra kidsen ;-)
.
Sen är det lite packning som gäller... Finns ju en del att packa, men jag måste ta det lugnt då jag haft massor av sammandragningar sedan i går kväll. Även om jag sitter ner så är det så.
Det blir även ett besök till svärmor för att disk inflyttningen till dem inom kort.
En sväng till shurgard också för att boka lite yta.
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0