Yummi...

Nu är det saffran som gäller.
Mums för saffransbullar, lussekatter och allt annat man kan kalla det!!

Bad maken köpa hem lite så jag kunde gråta när jag stoppade i mig dem, eftersom jag inte kan gå på ngt julbord eller dyl...
Självklart kommer han hem med det jag önskar.
Men bara en!!!!!
En enda lussebulle....
Men den försvinner snabbt ner i magen på mig. Lite får kidsen smaka, men jag känner mig som en saffranberoende.
Mums så gott det var!
Ingen vanlig, utan med socker och mandelmassa i... så mumsig!!

- Men varför köpte du bara en lof.... säger jag lite purket när den är slut.
- EN svarade han. Jo det var en... men det var ju en hel längd!!! Har du tryckt i dig hela???

Åh... tänkte jag och släpper diskutionen...
Kalla det längd om du vill... jag kallar det bulle! och det var bara en!!



Kommentarer
Postat av: Mia

asgarv

2009-11-24 @ 07:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0