What The Fuck!!

Natten var en riktig pärs, och jag förstår verkligen inte varför. Har ju inte gjort ngt!
Kraftiga, konternuerliga sammandragningar störde mig hela natten och jag fick ta två hela bricanyl för att få stopp på dem... det resulterade i att jag skakade som en gnu när jag vaknade igen vid åtta tiden (då sovit i ca 1,5 tim) och somnade om.

Idag hade jag som planer, eftersom jag faktiskt legat ner EXTREMT mycket i fyra dagar nu, att bygga pepparkakshus med kidsen samt göra pannkakor till middag.
Nu... verkar det som om jag än en gång kommer svika kidsen..... :-( Får se hur det blir.

Ont i halsen har jag oxå, hur kommer det sig? Hur har jag fått det?
Inte direkt så att jag träffar folk!!!!!!

...

På toaletten har svärmor en helkropps spegel. Den sitter på dörren och går inte att komma ifrån.
Jag har noterat min kroppsliga förändring och tycker inte om det.
Nog för att det kommer på köpet med godis sug och icke rörelser, men ändå... hrm....
Hur ska jag förklara... hrm...
Om man ser trosreklamen..... nog för att de är extremt smala, men en mycket bra jämförelse..... så ser man att damerna där har ca 1 dm mellanrum vid låren.
Upptill alltså... bra ventillation.... vid fättan....
Jag har inget mellanrum.
Mina lår är som två stora blobbor som sitter på långa skelett ben.... kan verkligen se den här gula bubbliga fettet (som man ser när dr fetma opererar - ytterligare ett program jag brukar se) ta upp all plats där det brukade kunna finnas ett tecken på svagt arbetande muskler....

Jag har m a o inga som helst antydningar till luftutrymme däremellan. Det är tajt som fan.
Nästintill så tajt att fettet skaver på motsatta sidan vid varje steg.
Ventillationen är lika med noll... Yummi ;-)
Tur att benen är böjbara utåt oxå... så jag själv kan skapa lite ventillation.... :-)

Annars... Philippa mår super :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0