VILKEN JÄVLA LÄTTNAD!

Well.... besöket på Mvc idag informerade mig om att dosen bricanyl som jag tar är väldigt stor!
Att min reaktion på den är inte normal, och att jag borde minska ner.... bara ta vid behov.

Och jag gjorde som jag blev tillsagd.
När morgonens tablett började avta, så började jag få tillbaka min pigghet och upprymdhet.
Helt underbart!
Skakningarna är borta och jag mår inte längre illa!
Fucking love it!

I ren lycka tar jag även ut mig själv lite för mycket, men jag njöt av fulla muggar.
Tog kaffe och kvällstv inne i huset med familjen, gosade med sonen och tog t o m lill lurvet på en kort och sakta men dock så efterlängtad promenad.
Efter det var det tyvärr dags för en tablett igen då sammandragningarna kom tätare och tätare... men endast en halv + vila.
Kunde inte låta bli.... att vara klar i skallen och inte skaka som ett asplöv var helt underbart!
Ska nog få till det här ska ni se :-)

Kommentarer
Postat av: Daniel

huh bra att det gick så pass bra! :))

2009-11-20 @ 12:06:22
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0