Väldigt dumdristigt....

Ja... utan bricanyl och alldeles för mycket.... Det var resultatet av dagens utflykt.
Visst var den viktig... men sen skulle jag åkt hem direkt. Om det nu hade hjälpt. Det lilla extra vi gjorde i färgaffären var nog inte det som fick kroppen att reagera... Det var med största sannorlikhet hela utflykten.
.
Jag har inte kunnat vara uppe ngt alls. De två gånger jag gjort annat än gått på toaletten har jag legat med sammandragningar som enbart varit 3-6 min mellanrum för att sedan avta efter 30-40 min. Då menar jag inte att jag varit uppe och sprungit, utan gick ner och hjälpte min son snabbt.... som satt på toaletten... och sedan gå in i min sons rum för att dämpa volymen på hans tv....
Det är ing stora utfärder. Men ändå har det satt igång livmodern.
FAN FAN FAN!
Och vi som inte fick tag i någon bricanyl idag.... borde kanske åkt in till stan och hämtat det....
Scared the shit out of me... så nu är det extrem vila som gäller igen.
.
Jag inser även, med tårar i ögonen, att jag inte kommer kunna träffa min syster på väldigt länge... för jag kan inte ta mig till henne....klarar inte utflykten och hon har inget körkort.
Jag har inte ens sett hennes nya hus!!!!
Jag vet att det finns de som har det brutalt mycket värre... men just nu känns det väldigt orättvist och jag är livrädd att jag ska göra ngt som riskerar mitt ofödda barns liv.....
Vad i helvete skulle jag upp ur sängen att göra?????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0