Sorry.... sen i dag....

Kl 13 hade vi möte i Uppsala med byggkillarna.
och eftersom jag sover ikapp på fm, så gick jag upp precis innan vi skulle åka. Redan på väg dit, så kände jag att det kanske hade varit bra att skjuta på mötet.... men samtidigt, att skjuta på det hade även inneburit att vi hade skjutit på alla förberedelser inför huset...
Så det var bara i med värktabletter och köra.... försiktigt.
Efter 45 min var det iaf klart... puh...
.
När vi ändå var i Uppsala passade vi på att kika snabbt på tapeter.... Eller ja, vi bestämde inga men kom iaf fram till den slutsats att i den butiken kan vi ta allt från golv till kakel i badrummen och tapeter... så vi behöver inte åka runt och leta. Visst skulle vi kunna få tag i billigare på andra ställen, men billigt får itne gå före hälsa....
När jag blivit lite bättre ska vi åka dit och välja tapeter så det är klart.
I samma byggnad fanns även en affär som verkar ha bra många saker som jag vill ha i form av lampor och dekoration sedan.... Cilli!
Får som sagt kolla även där när jag har möjligheter... men det såg ut som om det fanns lite allt möjligt och i just det stuk som jag vill dekorera huset med!
.
Nu är vi hemma igen, och jag har fruktansvärt ont. Hela min kropp känns som om jag sprungit maraton....
Inte heller fick vi ut bricanylen idag, då Apoteket hade fel i sina system så de kom inte åt en enda electroniskt inlämnat recept.
Vad är oddsen på det?
Matte skulle ha åkt bort i kväll, för att fira avsked av sin gamla chef... men då jag itne har bricanyl och har varit uppe en stund i dag... så stannar han hemma.
I fall att... man vet ju inte.
.
Nu har jag inga andra serier att kolla på heller.... Såg sista avsnittet av TrueBlood i går kväll... iaf för säsong två. Slutar iaf extremt skumt tycker jag...
Jävla bommer att Bill ska fria till Sookie, Sookie går på toaletten för hon inte vet vad hon ska svara... bestämmer sig för ja och rusar ut... då har Eric (misstänker att det är han eftersom han skulle få Bill undanröjd) sett till att Bill blivit kidnappad... och så slutar det!
Jävla skit!
Maryann är iaf undanröjd och ur vägen utan att någon kom till skada... lite ... hrm overkligt och löjligt....
Men fortfarande en fruktansvärt bra serie.
.
Som sagt... nu ligger jag här igen.... i min säng.... och vilar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0